Direktlänk till inlägg 8 juni 2015

Jävla tinder

Av allofme - 8 juni 2015 18:59

Vad är det som är så spännande med att prata med nya killar? Jag älskar det.

Därför är just nu tinder mitt största intresse, tragiskt men så jävla sant.

Här hittar jag snygga killar, vi matchar och vi pratar och jag får den uppmärksamhet som jag behöver.

Det funkar liksom för en stund. Men samtidigt, vem fan hittar sin framtida man på en desperat dejtningsida?

Tinder är så sjukt ytligt och de enda man är ute efter är sex, iaf vad de känns som. Men ändå hamnar jag här, och älskar att prata med de killar som jag matchar med. Det kanske är så att jag är ytlig, jag vet att jag inte kommer att hitta min kille här, men de känns bra för stunden och har man tur hittar man sig ett ligg eller två här.


Jag var ute i lördags, 3 glas vin, 3 lakritsshottar och 5 apsintshottar så var jag igång.

Jag var nära att gå hem med min vän, men det blev ändring i sista sekund. Och glad borde jag väl vara över det, men samtidigt önskar jag att jag hade fått han dendär natten. Kanske hade jag känt mig mindre ensamen då.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av allofme - 27 juli 2015 23:11

Jag tänker gå vidare. Jag tänker göra mitt absolut bästa för att lägga min energi och tid på mig själv, träning, jobb, skola, matlagning men framför allt min familj och mina vänner. De personer som bryr sig om mig.  Jag ska försöka att fokusera på ...

Av allofme - 26 juli 2015 20:52

När man försöker, så jäkla mycket. Man gör allt man kan för att få någon sorts uppskattning, någon respons på att man gör något bra, eller att man är speciell, omtyckt.  Man gör sitt bästa men lyckas fan inte. Jag orkar inte riktigt mer, jag orka...

Av allofme - 11 juli 2015 22:51

Det är så lätt hänt, att man går från att vara så jävla lycklig, till att så snabbt bli ledsen igen. Det händer på en sekund, en millisekund. Jag vet inte varför jag är ledsen, eller om jag ens är ledsen, det är iaf inte känslan som jag hade förut. ...

Av allofme - 6 juli 2015 14:24

Ni vet den där känslan man får i magen, när man träffar någon som är utöver det vanliga? Matlusten är inte riktigt som den en gång var, man kan varken koncentrera sig på filmen man ser, eller jobbet man gör. Den känslan infinner sig hos mig just ...

Av allofme - 4 juni 2015 20:10

Ja, det blir faktiskt lättare, för varje dag som går.  Han finns fortfarande kvar i mina tankar, men det blir lättare. Jag vill komma hem någon dag och se han sitta på min bro, jag vill omfamna han igen och få känna hans underbara läppar mot mina, ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards