Alla inlägg under mars 2012

Av allofme - 29 mars 2012 22:22

Håkan Hellström, en man vars ord alltid kommer ut i rätt tillfällen, till rätt människa, med några av världens finaste låtar.


Jag vet inte vem jag är, men jag vet att jag är din

exakt så känner jag.

skulle en människa fråga mig, vem är du?

skulle jag nog aldrig kunna svara, för jag vet inte vem jag är.

jag vet att jag är en 18 årig tjej, som bor hemma med sina föräldrar, men har en stor längtan att åka ut i världen.

men de är de enda.

och att snart ta studenten, och inte veta vad man ska göra den 16 juni när allt är över, får mig att vilja kräkas.

jag får panik, en stress som äter mig innifrån. jag vet inte va jag vill göra när jag måste börja jobba, jag har ingen dröm,

jag vill inte bo hemma, men samtidigt inte flytta, jag får panik när människor kommer för nära mig, eftersom man av erfarenheter vet att man oftast blir sviken.


jag antar att livet är så, man blir sviken, men man kommer tillbaka på fötter igen, man har en dröm, den krossas, men man hittar en ny. livet är så oförutsägbart.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards